سفارش تبلیغ
صبا ویژن
میان شما و موعظت پرده‏اى است از غفلت . [نهج البلاغه]
نیما تنها- نیما خسته-

پاسخ : بیوگرافی بازیگران سریال فرار از زندان!!!

بیوگرافی فرناندو سوکره




Amaury Nolasco Garrido بازیگر 38 ساله از سال 1999 وارد دنیای بازیگری شده است. او نقش‌های کوتاه مختلفی در سریال‌های تلویزیونی تا قبل از فرار از زندان به عهده داشت و در فیلم 2 Fast 2 Furious نیز بازی کرد ولی بعد از فرار از زندان کارهای بهتری به او پیشنهاد شد. حضور در سه فیلم با تولید عظیم به نام‌های ترانسفورمرز، Street Kings و مکس پین برای او کارهای خوبی بودند. جالب آن که او قصد نداشته بازیگر شود، او در دانشگاه پورتوریکو، بیولوژی می‌خواند تا دکتر شود، ولی بعد از یکی دو تجربه‌ی بازیگری به نیویورک نقل‌مکان کرد تا بازیگری را ادامه دهد.
بازیگرانی که در سریال فرار از زندان ایفای نقش کرده اند هر کدام دارای مشخصات و بیگرافی های مخصوص به خود می باشند ولی گروه خاصی از این بازیگران دارای بیگرافی های قوی در عرصه بازیگری هستند و شما همیشه آنها را در فیلم های مختلف تماشا می کنید و می توانید از بازی آنها در جلوی دوربین ومهارتی آنها در عرصه بازیگری لذت زیادی ببرید .
Amaury Nolasco Garrido نام بازیگری می باشد که در سریال فرار از زندان نقش (Fernando Sucre)را به خود اختصاص داده است و توانسته نقش خود را در این فیلم به زیبایی هر چه تماتر بازی کنید .
اگر مشخصات ظاهری این فرد برای شما گفتگو کنم باید به این نکته اشاره کنم که یکی افراد خوشتیپ در هالیود محسوب می شود . قد آن در حدود 1.79 سانتی متر می باشد.
او در 24 دسامبر سال 19970 به دنیا آمده.
او فیلم های زیادی از زمان بازی خود در سینما آمریکا تا به حال انجام داده است ولی زمانی که در فرار از زندان ایفای نقش کرد محبوبیت خود را در این چند سال از قبل بیش تر کرده و شما می توانید اطمینان دهید زمانی که او در یک فیلمی بازی میکند حتما آن فیلم از بهترین فیلم های سال خواهد شد.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط نیما پوری 89/4/23:: 12:42 عصر     |     () نظر