سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به پایان دو چیز نمی توان رسید : دانش و خرد . [امام علی علیه السلام]
نیما تنها- نیما خسته-

پاسخ : بیوگرافی بازیگران سریال فرار از زندان!!!

بیوگرافی دکتر سارا تانکردی



نام:سارا
نام خانوادگی:واین کالیس
نام کامل:Sarah Anne Callies
تاریخ تولد:1 جون 1977

سن:32
محل تولد:ایلینویز،امریکا
قد:1.75
بازیگر 31ساله‌ی نقش دکتر سارا تانکردی است. او اولین بازیگری بود که در این مجموعه برای نقشش انتخاب شد. فقط دقایقی بعد از این که تست داد، به او اعلام کردند برای بازی در این سریال پذیرفته شده است.
او که قبل از سریال فرار از زندان کار سینمایی در کارنامه‌اش نداشت پس از این مجموعه در 
3 کار سینمایی ایفای نفش کرد.
نقش او نیز در این سریال به مانند بقیه شخصیت‌ها کاملا سفید یا کاملا سیاه نیست. شخصیت دکتر سارا تانکردی که به نظر فداکار و پاک می‌آید، در بخشی از سریال با نشان‌دادن ضعف‌های او مانند اعتیاد او به مواد مخدر در گذشته، از سفیدی کامل در می‌آید. همین شخصیت‌پردازی‌های ظریف از عوامل موفقیت سریال فرار از زندان است.
او علاوه بر این که بازیگر خوبی می باشد یکی از خانوم های خوشتیپ هم محسوب می شود و در رشته هنر های زیبا از دانشگاه آمریکایی فارغ التحصیل شده است .
پدر آن یکی از استادان دانشگاه هاروارد آمریکا می باشد . همسر آن به نام وینترهات می باشد و او دارای یک فرزند می باشد . او مدتی به عنوان روزنامه نگار هم کار کرده ولی در نهایت به بازیگری روی آروده ودر حال حاضر تنها همین شغل را ادامه می دهد و شما می توانید او را تنها در عرصه فیلم و سریال مشاهده کنید . او در سن 30 سالگی دارای یک فرزند شده و تولد آن را در زندگی خود تولدی دوباره در زندگی خود و همسرش می داند او علا قه زیادی به همسر و دختر خود دارد. و سعی می کند در زمان هایی که دارای وقت آزاد می باشد این وقت آزاد خود را در کنار خانواده خود سپری کند.

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط نیما پوری 89/4/23:: 12:37 عصر     |     () نظر